Màsters
en Assessoria d’Estilisme, Imatge i Comunicació

Objectius del Màster en Assessoria d'Estilisme, Imatge i Comunicació

Els principals objectius del Màster d'Assessoria d'Estilisme, Imatge i Comunicació són:

• L'estudi interdisciplinari de diferents àrees centrades en l'assessoria d'imatge, la moda i estilisme, la comunicació, organització d'esdeveniments, l'anàlisi de tendències socials i la comprensió global de la moda en el context de la política econòmica mundial, així com de manifestacions culturals, per proporcionar tots aquells coneixements tant teòrics com pràctics necessaris per dominar les tècniques i els codis que potencien la imatge.

• Formar professionals en el context internacional, específic i dinàmic de la moda, que aportin una visió contemporània de caràcter multidisciplinari, en l'àmbit de l'estilisme, l'assessoria d'imatge personal i corporativa, la comunicació de moda i el protocol, organització i producció d'esdeveniments.

• Desenvolupar les habilitats directives i analítiques necessàries, dels participants en el màster per dur a terme projectes multidisciplinaris en un entorn global, en el qual l'ús de les noves tecnologies, la creativitat i la innovació, així com la responsabilitat social i ambiental són fonamentals.

• Proporcionar les eines que permetran a l'alumne identificar i anticipar els canvis en els estils de vida, les preferències dels consumidors, i les tendències actuals i emergents, a través de l'experimentació creativa i la recerca.

• Potenciar la comunicació 2.0 i/o les xarxes socials com a plataforma de la nova emprenedoria plantejant una nova visió de la gestió d'equips i del desenvolupament de les polítiques neetwork col·laboratives.