Notícies
03 Juny 2012
Vols parlar de moda a internet? No sense el teu bloc

Parlar de moda a internet és gairebé sinònim de parlar de blocs de moda, ja siguin egobloggers o blocs d’informació i tendències. Aquest últim és el cas de Xenia Alonso, Barcelonette a la xarxa, que divendres 1 de juny va venir a les instal·lacions d’ESDi a Barcelona per parlar davant de les alumnes del Màster en Assessoria d’Estilisme, Imatge i Comunicació, i que s’imparteix a EATM (Escola d’Arts i Tècniques de la Moda). Actualment, les bloggeres s’han convertit en autèntiques gurús, i fan dels seus blocs veritables aparadors on les marques aterren per fer promoció dels seus productes. Xenia Alonso, una barcelonina de 28 anys, va obrir el seu bloc de moda al 2006 i des d’aleshores crea tendència. Ara, Barcelonette és el seu CV, la seva marca personal, la seva carta de presentació, i la seva identitat 2.0. "És per això que cal sempre mantenir una coherència", assegura. Davant de les alumnes del Màster, Barcelonette va explicar com s’hi dedica, les hores que necessita... En acabat, tot per cobrir esdeveniments, actes, amb un estil i personalitat pròpies. Es tracta de l’street style, la moda surt del carrer i es recull a la xarxa, i els canvis que succeeixen a la vida "real" també passen al món "virtual". Una experiència que de ben segur va donar grans idees a les futures assessores. El cicle de "Blocs de moda: casos d’èxit" continuarà el proper divendres 15 de juny amb Rebeca Labara, autora del bloc A Trendy Life.