Notícies
9 d’abril del 2014
Els estudiants Georgina Capdevila i Humbert Clotet impulsen un crowdfunding per donar llum al projecte Fiu Barcelona

Dos dels impulsors del projecte estudiantil ÉSDissabte s’embarquen en el projecte Fiu Barcelona, la creació d’un esdeveniment que té com a objectiu propulsar projectes de les noves generacions de creatius del país. Partint del diàleg, compartint experiències, establint noves col.laboracions i innovant en formats i continguts que permetin un fifty-fifty entre el coneixement i un ambient relaxat i distès.

 

Es tracta d’un projecte impulsat pel nucli dur de l’antiga era de ÉSDissabte, format per Georgina Capdevila i Humbert Clotet, i que duu el nom de FIU Barcelona, un projecte que desaparèixer les barreres que es troben els joves a l’hora d’exposar el seu treball.

 

“Necessitem un espai, una comunicació o una producció que permeti complir amb aquest objectiu i així es crearà un entorn de qualitat per exposar i compartir les propostes i inquietuds dels joves creatius que recolzem”, asseguren Capdevila i Clotet. I per dur-ho a terme aquests dos joves emprenedors han realitzat una campanya de crowdfunding per fer realitat el seu somni que ja té espai confirmat per celebrar-se: l’auditori del DHUB.

 

En aquesta campanya els dos estudiants, presenten el projecte mitjançant 10 ‘FIUERS0’, -joves d’entre 18 i 25 anys- amb gran talent, que compartiran inquietuds, pensaments i valoracions sobre l’entorn creatiu mitjançant conferències express de 10 minuts.  I a més, invitaran a dos ‘PRO-FIUERS’ – professionals consolidats del sector creatiu de Barcelona- perquè presentin els seus punts de vista com a experts al públic jove i estudiantil.

 

 


Una mica més d’informació sobre els components del projecte 

 

Humbert i Georgina

 

Després de quatre anys formant-nos en design management i combinant els coneixements adquirits a classe amb projectes extra-escolars, hem descobert quina és la nostra veritable passió: la gestió i organització d’esdeveniments.

 

Tabula Rasa

 

Estudi de disseny gràfic amb poc més d’un any d’experiència format per Adrià Lapiedra, Roger Varela, Kevin Sabariego juntament amb Marc Castellví i Adrià Piferrer. El seu enginy i originalitat es veuran reflectits en tota la comunicació gràfica de FIU Barcelona.

 

Morphika

 

Un estudi jove creat per Joan Divins i Daniel Planas. Els seus coneixamets d’ stop motion, footage, motion graphics, i moltes altres tècniques del món audiovisual, s’encarregaran del disseny dels títols de crèdit FIU Barcelona.

 

Dela and Sasha

 

Dos dissenyadores gràfiques que actualment cursen un Postgrau en Edició d’aplicacions digitals, s’encarregaran de dissenyar i publicar l’app oficial de FIU Barcelona: un magazine interactiu per iOS, on qualsevol interessat podrà descobrir l’experiència de l’esdeveniment FIU.


Gil Roca

 

Estudiant d’arquitectura de la UPC, s’encarregarà de proporcionar un disseny de l’espai adequat a les activitats que es realitzaran durant el dia de l’esdeveniment.


Raül Cudinachs

 

Expert en el panorama de música emergent del nostre país, crearà la Playlist: "FIU IN THE MIX". Una proposta de FIU Barcelona que busqués promocionar la creativitat de músics joves, a partir d’una llista de deu cançons creades per grups locals i amb poc recorregut professional.


Enric Rubio

 

Estudiant de publicitat a la UVIC, agafarà el paper de community manager de l’esdeveniment de FIU Barcelona: s’encarregarà de compartir tota la informació promocional i informativa a través de xarxes socials, newsletter i activitats promocionals.