Notícies
30 de maig del 2014
La desfilada a Pedralbes Centre i l’ESDiMarket se celebraran el proper 5 de juny

El proper 5 de juny molts alumnes de l’Escola Superior de Disseny ESDi (Campus Sabadell) es mobilitzen cap a Barcelona per organitzar el ESDiMarket. Aquest és un mercat que organitzen els alumnes de l’escola amb la intenció de vendre productes que han elaborat ells mateixos, reivindicant la idea del Do It Yoursef. Un projecte de la mà de Headhunter.Market, en el que participen dos estudiants del Grau oficial universitari en Disseny en l’itinerari curricular Gestió del Disseny (Integració Multidisciplinària) i d’Audiovisual de l’ESDi, Sandra López i Judith Colom.

 

El mercat, que estarà ubicat a l’exterior de Pedralbes Centre (C/ Joan Güell), estarà exposat durant tot el dia (de 11:00am a 21:00pm).

 

A més, aquell mateix dia a partir de les 19:00h tindrà lloc la desfilada ‘Barcelona en mitja hora’, on els alumnes de primer exposaran uns dissenys que han creats per ells mateixos i inspirats en edificis emblemàtics de Barcelona. Es tracta d’una desfilada que sorgeix de l’assignatura de projectes, impartida pels professors Xènia Gómez i Miguel González.

 

Tot i que es tracti d’una assignatura universitària, tot l’esdeveniment ha estat duta a terme pels alumnes (escenografia, gràfica, recerca de patrocinadors, estilisme) i la desfilada d’enguany tindrà com a fet característic que el tipo de peça de vestir serà sport-chic.


PARTICIPANTS ESDI MARKET
 4art Edició


HEADHUNTER (Organitzadores de l’ESDi Market)
Parada per a l’apertura del mercat, amb la finalitat de donar a conèixer la proposta i indicadora de l’inici d’aquest.

 

LIKE A FISH
Fotografies i il•lustracions en forma de postal per a mostrar els instants capturats per la creadora. La intenció és fer veure a la gent com pot canviar el sentiment, al mirar una imatge, segons la música, el moment en què es mirar i amb qui et trobes. És a dir, depenent d’amb quins ulls ho veus.

 

SÔUL
Agafades de la mà de la sostenibilitat, la Júlia Mañas i la Mireia Gasull han unit coneixements per a crear una línia de productes atemporals i funcionals. Bosses, moneders, estoigs; teles tallades i cosides per elles que parteixen de patrons simples i senzills, però que representen la frescor de les dues noies.

 

BIANCA
"L’art de les coses ben fetes". Per a Adriana Fontanet aquesta cita resumeix la seva marca de complements per a dona, dissenys i produïts per ella a Barcelona. Que tenen la intenció de mostrar la importància de l’artesania i l’experiència personal, ja que els seus productes neixen de viatges del passat; és a dir, de la història de Bianca.


BADCARDS
Qui diu que el "oldschool" ha passat de moda? Badcards és el nom que Pol López ha posat als seus longboards i skates fets a mà amb fusta, amb la col•laboració d’un altre alumne de l’escola.

 

FLYWEEK
Una dessuadora, una gorra, la samarreta, prendes que utilitzem cada dia i que sense saber-ho ens defineixen. Flyweek vol vestir-nos durant tota la setmana amb els seus productes, fets a Sabadell, i passar a formar part de nosaltres. Els hi deixaràs?

 

M SPACE Books and Editions
Especialitzada en el sector editorial, Jennifer Molina pretén explorar nous camins al mercat de la novel•la i la il•lustració utilitzant qualsevol suport, dimensió o forma. Perquè la seva finalitat és explotar les possibilitats que el disseny dóna per a revalorar i interpretar un relat.


ZAIRA HOLGADO
Com personalitzar un producte? Zairo Olgado es replanteja el disseny personalitzat. Amb la intenció de fer sortir la creativitat de cadascú, permet a la gent acabar els seus objectes de la manera que desitgin. Ella aporta el suport, però és qui ho compra el que finalitza el disseny, fent participar d’aquesta manera a les persones. Des de coixins i cadires per a pintar, fins a làmpades que il•luminaran les nostres ments.

 

EVA MUÑOZ
Amb un estil vintage, Eva Muñoz presenta la seva col•lecció de lletres personalitzades fetes amb fusta. Els seus estampats combinen amb les teles de bosses de mà, fets per ella, i amb els colors de la bijuteria que mostra la seva part més romàntica.

 

ESDi
Parada per a tancar el mercat amb informació de l’Escola ESDi, propulsora d’aquest mercat.