Notícies
23 Gener 2008
L’ESDi i el Bread & Butter: Objectiu aconseguit!

Amb una organització estrictament germana, la edició d’hivern 2008 del Bread and Butter va arrasar Barcelona. En tres dies estrepitosos més de 900 marques expositores, entre elles ESDi, van acreditar la idea de que "no ets" si no "hi ets" a la fira. En pocs anys s’ha convertit en un referent mundial on tots els conceptes de vanguardia i moda es fusionen, reflexant estils de vida, essencialment urbans. Perfecte aparador on empresaris intenten institucionalitzar les seves marques, compradors buscant elements que aportin ganxo als seus negocis, i caçadors de tendències i/o talents s’uneixen en més de 100.000 metres quadrats. La feria ha deixat idees i propostes en una distribució on als seus carrers s’olorava més cosmopolisme que a qualsevol ciutat del món. Els elogis a nivell idea i tècnica es repetien. Per aquest motiu, l’escola va cridar l’atenció a diversos medis de comunicació, apareixent les alumnes a les noticies del canal cuatro així com a TVE1; aparicions a premsa escrita (Avui) i radio (Radio Sabadell); Escoles internacionalment conegudes com Parsons o empreses europees es van interessar per les dissenyadores així com per l’escola. Resultats més que favorables sent la nostra primera edició present en el Bread and Butter on el més important són els alumnes: el seu present i el seu futur.

Reportatge

El Custo més portable Ens veiem a la pròxima edició!