Notícies
14 Febrer 2013
L’Escola Superior de Disseny ESDi estrena nova imatge corporativa.

Els alumnes van rebre l’encàrrec per part de la FUNDIT, Fundació per l’ESDi, després de l’èxit assolit, per part dels alumnes, pel disseny del cartell promocional de la Festa Major de Sabadell 2012, el passat mes de setembre de 2012. El nou logo, sorgit del talent i la creativitat d’estudiants d’ESDi, recull el concepte de treball i interrelació en xarxa que caracteritza l’ESDi i a la vegada la lluminositat del mediterrani i la trencadisa Gaudiana que és referent de Barcelona i Catalunya al món. L’Escola reitera així, el seu compromís de fomentar la vinculació Universitat-Empresa, oferint als seus estudiants la possibilitat de participar en projectes empresarials reals. Les propostes del nou logo van ser contrastades amb departaments de disseny d’empreses de comunicació, dissenyadors i el Rectorat de la URL, tots ells varen manifestar el seu recolçament en la nova imatge corporativa d’ESDi. A partir de la segona quinzena del mes de febrer s’iniciarà el procés d’aplicacions del logo, i imatges associades, i es convidarà a la paricipació activa de tota la comunitat universitaria. L’ESDI amb el procés seguit en el disseny del nou logo vol evidenciar la seva confiança amb el talent emergent dels estudiants, els emprenedors, i els graduats que han fet l’aportació de seguiment i control. - Com neix la oportunitat de crear la nova imatge d’ESDi? Estem interessats en fer projectes reals grans i renovar la imatge de l’escola era tot un repte i un honor al mateix temps. Quan se’ns va proposar no vam dubtar, però compaginar aquest projecte amb els estudis i d’altres projectes no ha sigut fàcil. - Què us va passar pel cap el primer moment que us ho van oferir? Ens va fer il·lusió, però sabíem que seria un projecte complex. - Perquè creieu que és important que l’ESDi confiï en els seus estudiants? Perquè d’alguna manera també som una mostra del que s’aprèn a l’ESDi, i perquè a classe ens preparen per afrontar projectes reals, per a ser professionals, no es pretén que només tinguem un expedient acadèmic bo. - Què heu tingut en compte a l’hora de crear aquesta nova imatge? Per començar, el concepte de la xarxa. Un bon professional té xarxa de treball, contactes que permeten realitzar projectes grans. A l’ESDi, fins i tot podem crear xarxa amb estudiants internacionals. Els colors que vam escollir representen el mediterrani per tal de fer una referència a la localització de l’ESDi, la qual té força importància tenint en compte que està a Sabadell/Barcelona. - Quins valors volíeu transmetre? Professionalitat, vida i diversitat.