Notícies
24 Gener 2013
L’agència Globally presenta el concurs "Set de Viure" de Font Vella als alumnes d’ESDi

La sessió informativa va servir per presentar el briefing del concurs "Set de viure" que convoca l’empresa Font Vella per buscar els dissenys més atractius i creatius per a les seves ampolles de 50cl. L’empresa busca la vinculació de joves dissenyadors d’entre 18 i 32 anys que arrisquin amb un disseny atractiu i impactant. En la presentació del briefing del concurs a les instal·lacions d’ESDi Sabadell, l’agència Globally va posar l’accent en l’elevat índex de probabilitats que tenen els concursants de veure el seu disseny i el seu nom en una de les etiquetes. I va explicar què cal fer per participar-hi. El concurs repartirà 8 premis de 3.000 euros cada un als guanyadors. Els estudiants que vulguin participar-hi han de presentar el disseny d’una etiqueta sleever abans del 28 de febrer del 2013 seguint les bases legals que poden consultar-se a la pàgina web de "set de viure". L’objectiu creatiu de l’etiqueta és que el dissenyador plasmi de manera gràfica el significat que té per a ell/a el concepte "set de viure"