Notícies
14 d’octubre del 2014
Iris Galindo llança ItRocks! al mercat

La ex-estudiant del Màster en Gestió de Moda i Disseny ha tirat endavant ItRocks!, juntament amb la seva germana. Aquesta és una marca de complements que podreu conèixer molt millor ara que entrevistem a la protagonista, Iris Galindo:

 

- Germanes de sang i companyes de projecte. En la moda també teniu els mateixos gustos?

Sempre hem anat de la mà en moltes coses, primer amb el blog de moda i després amb la marca pròpia. Tot i això tenim gustos diferents per la moda, fins i tot contraposats: La  Mabel és més atrevida i urbana, amb un punt rocker en tots els seus estilismes; Jo, en canvi vesteixo amb moda urbana però sempre amb un toc més clàssic i bohemi. La Mabel es de Vivienne Westwood i jo de Isabel Marant, la combinació dels dos estils és It Rocks! (http://www.itrockstore.com).



- Què és el que et va portar a estudiar el màster en Gestió de la Indústria de la moda i el disseny a ESDi?

La curiositat, el voler saber més sobre el món de la moda, agafar contactes i créixer més. Ja teníem la idea mig en funcionament però encara faltaven coses per encaixar i amb ESDI hem avançat moltíssim el nostre projecte.

 


Quines eines t’ha donat el màster que hagis aplicat a ItRocks?

La meva germana Mabel és la dissenyadora, ella sap com fer una col·lecció, des del principi fins al dinal del procés. Per tirar endavant amb ItRocks em faltava el funcionament al sector de la moda i el disseny i saber com dirigir una empresa i com elaborar un pla d’empresa per que el projecte de It Rocks! sortís endavant.



Vas estudiar amb la idea clara de formar-te per després fer la teva empresa o bé al revés, vas començar amb l’empresa i després vas voler formar-te per dur-la millor?

La marca ja portava temps en funcionament però en dimensions molt petites, molt tímides. Va ser llavors quan vaig  decidir formar-me per professionalitzar-me i pensar en gran.


     
- Has tingut altres experiències on hagis fet de gestora en empreses de moda o disseny?


No. Aquesta és la primera vegada. Tot és nou i molt difícil, però tenim molta il•lusió i això ens dóna molta força.


- Podríem dir que la vostra marca més enllà de la moda vol arribar a transmetre un lifestyle, com s’aconsegueix?

La marca està relacionada amb l’estil de vida de California portat cap al nostre país, a Barcelona o Eivissa que tenen un lifestyle molt semblant. L’estiu, els festivals, la platja, el boho-chic... Ens encanta tot el que aquestes ciutats transmeten i les reflectim a la nostra roba i els complements.

 



-  Per ara, la comunicació de It Rocks! va dirigida al públic femení, heu pensat ampliar també a homes o altres interessos d’aquí a un temps?

Per ara ens volem centrar en el nostre públic objectiu, que són les dones i teenagers a les que els hi agrada el lifestyle californià de Barcelona, els festivals i la vida bohemia d’Eivissa. Més endavant ens plantejarem si ampliar el nostre target.



-  Heu vist créixer el vostre projecte, ara cap a on continuarà creixent? Més productes, més abast territorial...

Efectivament la intenció es créixer: primer a Barcelona, després a Eivissa i València. Si la cosa va bé, pensem obrir-nos al mercat Europeu i portar les últimes tendències californianes cap al continent.

 


-    Teniu un blog on escriviu les dues germanes, què és el que més interessa a les vostres seguidores?

El que més interessa del nostre blog, o això creiem, es que no ens limitem a ensenyar el nostres looks del dia a dia, la nostra vida i els nostres gustos, sinó que també fem recomanacions foodies, de festivals, vintage markets i altres esdeveniments que es donen a Barcelona o Eivissa. El blog de It Rocks! a més a més de ser una publicació de moda també serveix de guia turística per la gent que vol veure la part mes ’cool’ de Barcelona.